کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت acctik ، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از خرید هر محصول به منزله پذیرفتن این قوانین می باشد، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:

این توافقنامه از یک طرف از جانب وبسایت acctik.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.

تعاریف:

کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.

سایت: : وب سایت اینترنتی acctik.ir است.

شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در وبسایت ما وجود دارد.

روز و ساعت کاری: روز های کاری وبسایت acctik.ir از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیلات رسمی خواهد بود و ساعات کاری این وبسایت از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر خواهد بود.

محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی محصولات سایت اعم از اشتراک های پریمیوم سرویس ها و اپلیکیشن ها است.

حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی وبسایت acctik

  1. با توجه به اینکه وبسایت acctik.ir در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  2. خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات این acctik.ir به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
  3. قوانین اختصاصی هر محصول داخل صفحه محصول نوشته شده است کاربر علاوه بر پذیرفتن قوانین این صفحه، موظف به خواندن قوانین اختصاصی محصول مورد نظر خود در صفحه محصول می باشد و خرید محصول به منزله پذیرفتن آن قوانین است.
  4. acctik.ir جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده دوره ای این صفحه اقدام نمایند.
  5. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی اطلاعات خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود و کاربر باید برای پیگیری سفارش با پشتیبانی ارتباط برقرار کند. همچنین acctik.ir مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
  6. سایت acctik.ir در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
  7. سایت acctik.ir در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
  8. ساعت کاری وبسایت acctik.ir ، شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح الی 4 عصر میباشد.

 

قوانین مربوط به فروشگاه acctik.ir

  1. سفارش شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود و خریدار موظف است برای دریافت اطلاعات ایمیل خود را چک کند.
  2. سفارشات ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد اما در صورتی که بعد از 24 ساعت به ایمیل شما ارسال نشد ممکن است مشکلی در سفارش شما باشد و خریدار موظف است از طریق ایمیل p.pedram.t@gmail.com یا پیام به واتساپ 09396418266 خرید خود را پیگیری کند.
  3. استرداد وجه پس از پرداخت و خرید محصول به هیچ وجه وجود ندارد.
  4. acctik.ir هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.
  5. امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد. کاربر باید در خرید محصول مورد نظر خود دقت نماید.
  6. در صورتی که موجودی محصولی در acctik.ir به پایان برسد یا دلیل دیگری برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای acctik.ir محفوظ است و مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه دهد و تا 72 ساعت کاری به حساب کاربر واریز می شود.
  7. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مشتری باید سفارش را از طریق پشتیبانی پیگیری کند.
  8. در صورت اشتباه توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش و  آماده سازی محصول جهت تحویل، مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمیباشد.

 

قوانین مربوط به محصولات acctik.ir

  1. مدت زمان تحویل سفارش در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 24 ساعت به طول بی انجامد و در شرایط خاص ممکن است این زمان تا پنج روز کاری افزایش یابد.
  2. استرداد وجه تنها به علت نبود موجود محصول یا اتمام رسیدن سفارش گیری آن محصول توسط ما امکان پذیر است و استرداد وجه به هیچ دلیل دیگری امکان پذیر نیست.
  3. برخی از محصولات مانند اسپاتیفای، اشتراکی و فمیلی هستند و به صورت مستقیم برای اکانت کاربر خرید نمی شود و ممکن است از زمان تعیین شده برای به اتمام رسیدن اشتراک، زودتر تمام شود و به حالت عادی برگردید. ممکن است برای اشتراک یک ماه حداکثر ده روز، اشتراک سه ماه حداکثر پانزده روز و اشتراک بالای پنج ماه حداکثر بیست و پنج روز زودتر از تاریخ تحویل به مشتری، اشتراک پایان یابد.
  4. هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میگردد.
  5. کلیه محصولات مجازی برای مقاصد غیرتجاری و استفاده شخصی کاربران عرضه و ارائه میشود و بر این اساس acctik.ir پاسخگوی اقدامات تجاری خریداران نخواهد بود.
  6. قوانین اکثر محصولات مجازی acctik.ir بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در بخش «توضیحات محصول» صفحه همان محصول شرح داده شده است و در این صفحه دیگر ذکر نشده است و ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» میباشد.
  7. کاربر موظف است قبل از خرید هرگونه محصولی از acctik.ir روش استفاده از محصول را بداند و در صورتی که اکانت خریداری شده تحت شرایطی مسدود می شود کاربر موظف است راهای مقابله با مسدودیت را بداند یا از ما سوال کند در صورت بروز مشکل در اکانت و یا کار با محصول ما هیچگونه مسئولیتی نداریم.
  8. پشتیبانی اکسل تا انتهای روز اشتراک محصولات مجازی پاسخگوی خریداران میباشد و در صورت بروز مشکل اقدام به تعویض اکانت میکند.
  9. برخی محصولات اشتراکی و فمیلی هستند و کاربر حق تغییر اطلاعات مثل نام کاربری و پسورد را ندارد و در صورت بروز مشکل برای اکانت، acctik.ir هیچگونه مسئولیتی ندارد و عودت وجه یا تعویض انجام نمی گیرد.
  10. اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک و… بعلت به اشتراک گذاشته شدن روش پرداختی acctik.ir بین کاربران، در صورتی که با گیفت کارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپ‌استور بودید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا کد برای شما ارسال گردد؛ سپس متود پرداخت را اعتبار اپل آیدی قرار دهید. در صورتی که متود پرداخت شما کارت بانکی ما باشد اشتراک شما لغو و موظف به پرداخت کل هزینه فمیلی خواهید شد.
  11. درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید بودن صحت آنها توسط مشتری است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد acctik.ir مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  12. خروج خریدار از فمیلی و اشتراک های دیگر و یا اتمام زمان اشتراک، به منزله عدم نیاز به سرویس خریداری شده است.

شرایط فورس ماژور:

تمامی محصولات مجازی سایت acctik.ir بعلت تحریم ها ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم و یا سختگیری هایی از سوی پلتفرم یا سرویس خریداری شده، acctik.ir هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.

حقوق و تعهدات کاربران و مشتریان:

  1. خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش در صورتی که بعد از 24 ساعت سفارش تکمیل نشده بود این کد را برای پشتیبان سایت ارسال کند.
  2. خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، acctik.ir در صفحه محصول مواردی را در رابطه با آن سرویس ذکر می کند و درباره آن سرویس و نسخه پرمیوم یا همان نسخه ای که خریداری می کنید تولید محتوا می کند اما به دلیل اینکه محصولات سرویس های خارجی هستند و صاحب سرویس ها نیستیم، acctik.ir هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.
  3. کاربر موظف است در ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را رسمی و داشتن ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری و بی احترامی، پشتیبان می توانید گفتگو را خاتمه دهد و سفارش مشتری بدون عودت وجه لغو شود و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  4. کاربر باید اطلاعات خواسته شده از طرف سایت، در مراحل خرید را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند و مسئولیت هرگونه اشتباهی برعهده کاربر خواهد بود.
  5. هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل می‌تواند از acctik.ir خرید انجام دهند و افراد زیر 18 سال باید با اجازه ی والدین از سایت acctik.ir خرید کنند و از سرویس ها استفاده کنند.

قوانین پشتیبانی

  1. پشتیبانی acctik.ir از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 16 عصر می باشد و روز های تعطیل پاسخگو نمیباشد.
  2. پشتیبانی acctik.ir هیچ مسئولیتی جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی سرویس ها و پلتفرم هایی که خریداری کرده اید ندارد و پشتیبانی تنها در خصوص بررسی صحت اشتراک خریداری شده می باشد.
  3. پاسخگویی تلفن، تنها در خصوص سوالات قبل از خرید محصولات است و پشتیبانی (از زمانی که محصول را خریداری کرده اید) از طریق پیام به پشتیبان واتساپ و ایمیل سایت انجام می شود. در پاسخگویی تلفنی هیچگونه رسیدگی به سفارشات و مشکلات کاربر پاسخ داده نخواهد شد.
  4. پشتیبانی تنها پیام در واتساپ و ایمیل درج شده در صفحه تماس با ما می باشد.
  5. پاسخ پشتیبانی ممکن است بین 1 ساعت تا 24 ساعت کاری به طول بی‌انجامد

توافقات نهایی:

  • کاربر تصدیق می‌نمایند که شرایط استفاده از acctik.ir را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
  • در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.
فهرست